سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل های مختلف اینورتر هایتک اصفهان

خرید اینورتر hitek

برای کنترل دور موتور پیشرفته از دستگاهی به نام اینورتر استفاده می شود، اینورترها برندهای مختلفی دارند، یکی از این برندها hitek است که محصول کشور چین است. هایتک با توجه به نوع کاربری و نیاز کاربر مدل های مختلفی را تولید و ارائه کرده است. برای خرید اینورتر با تکنولوژی بالا با ما همراه باشید و برای آشنایی با سایر مدل های اینورتر می توانید وارد لینک شوید.

محدوده توان این درایو که تولید و عرضه می شود؛ برای ورودی تک فاز از 0.75 کیلو وات تا 3.7 کیلو وات و برای ورودی سه فاز از 0.75 کیلو وات تا 1000 کیلو وات است.

رعد کنترل نماینده رسمی های تک در تهران می باشد
شرکت رعد کنترل به عنوان نماینده رسمی های تک در لاله زر تهران در زمینه فروش، نصب و تنظیم پارامتر، تعمیرات اینورتر های تک و خدمات پشتیبانی اینورتر های تک فعالیت می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب اینورتر مناسب خود با واحد فروش رعد کنترل تماس حاصل فرمایید.

مدل های مختلف اینورتر هایتک اصفهان

اینورترهای پیشرفته با توجه به نوع کاربری مدل های مختلفی دارند که عبارتند از: F100, F200, F300.

هر کدام از این مدل ها برای مقاصد مختلفی استفاده می شوند که در ادامه به بررسی و تشریح آنها می پردازیم.

اینورتر با تکنولوژی بالا سری F100
این اینورتر یکی از سبک ترین اینورترهای با تکنولوژی بالا می باشد و دارای محدوده توان 0.75 کیلووات تا 2.2 کیلووات برای ورودی تک فاز و رنج توان 0.75 کیلووات تا 37 کیلووات برای ورودی سه فاز می باشد. برخی از ویژگی های این درایو عبارتند از:

دارای حالت کنترل VF/SVC
دارای ورودی و خروجی آنالوگ است
دارای ورودی و خروجی دیجیتال می باشد
دارای کنترلر PID
از واحد ترمز داخلی تا 22 کیلو وات بهره مند شوید
فرکانس خروجی آن از 0 تا 1000 هرتز است

خرید از سایت آرتا اینورتر