سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجهز به فیلتر داخلی EMC

اینورتر تکفاز LS ls m100 0.75 کیلو وات کد فنی LSLV0008M100-1EOFNS ورودی تکفاز 220 ولت خروجی سه فاز 0 به مقدار ولتاژ ورودی جریان خروجی 4.2 آمپر. فرکانس ورودی این دستگاه 50 تا 60 هرتز و فرکانس خروجی آن تا 400 هرتز قابل تنظیم است. برای مشاهده و مشاهده اطلاعات فنی کامل پاورهای مختلف می توانید به صفحه اینورتر ls m100 مراجعه نمایید.


اینورتر تک فاز LS M100 با توان 0.75 کیلووات دارای حالت خطی، کاهش مربع و حالت کنترل اسکالر برای کاربران V/F (V/F)، حالت کنترل جبران لغزش و حالت کنترل برداری بدون سنسور است. برای کاربردهای سنگین، دستگاه می تواند گشتاور اضافه بار 150 درصد جریان نامی را به مدت 1 دقیقه تحمل کند و افزایش گشتاور به صورت دستی یا خودکار در دسترس است. دستگاه اینورتر LS دارای 3 ورودی دیجیتال به صورت NPN&PNP است که از طریق کلید وضعیت PNP&NPN، 1 خروجی دیجیتال کالکتور باز و 1 خروجی رله دو کنتاکتی قابل تنظیم است و 1 ورودی آنالوگ می تواند ولتاژ 0~ را از طریق پتانسیومتر 10 ولت و 12 ولت و 1 خروجی آنالوگ دارای نوع ولتاژ و پورت RJ45 می باشد.


قدرت اینورتر LS m100 یک اسب بوده و دارای واحد ترمز دینامیکی داخلی با توان 1.5 تا 2.2 کیلووات می باشد. وزن دستگاه 1 کیلوگرم و ابعاد 85x153x123 میلی متر است و طراحی جمع و جور و قابلیت نصب در کنار هم و روی ریل های استاندارد دین، کارایی فضا را افزایش می دهد. این دستگاه دارای فیلترهای EMC، استانداردها و گواهینامه های KC، CE، UL و cUL و حفاظت بدنه IP20 است.


مجهز به فیلتر داخلی EMC (کلاس C2)

مجهز به واحد ترمز داخلی برای توان بالای 1.5 کیلو وات

مجهز به منو برای دسترسی آسان و تنظیم سریع پارامتر

قابل نصب بر روی ریل صفحه ریلی DIN

قابل نصب در کنار هم (Side-bySide) با فاصله 2 میلی متر از یکدیگر

مجهز به پتانسیومتر داخلی

امکان اتصال آسان لوازم جانبی

با اتصال به دستگاه کپی هوشمند از طریق کابل RJ45 می توان پارامترها را کپی کرد

اینورتر ls m100 مدل LSLV0008M100-1EOFNS، صفحه کلید از راه دور از طریق کابل RJ45 قابل اتصال است

می تواند به کامپیوتر متصل شود و مبدل فرکانس را از طریق نرم افزار Drive View 7 راه اندازی و کنترل کند

اقدامات احتیاطی لازم هنگام استفاده از اینورتر LS m100:

مبدل فرکانس ls m100 0.75 کیلووات باید توسط تکنسین های مجرب که با روش های تنظیم پارامتر، اصول برق و دانش اولیه، نصب و سیم کشی آشنا هستند نصب و راه اندازی شود.

برای اتصال و قطع برق از ورودی برق دستگاه می توانید از رله یا کنتاکتور استفاده کنید. اما هرگز کنتاکتور را در انتهای خروجی اینورتر یا بین موتور و اینورتر قرار ندهید.

قبل از انجام هرگونه تعمیر و نگهداری یا بازرسی، برق اصلی را قطع کنید تا چراغ نشانگر برق ورودی خاموش شود. سپس از یک مولتی متر برای بررسی اینکه ولتاژ DC بین پایانه های P و N وجود ندارد استفاده کنید. (توجه داشته باشید که این ولتاژ تا 650 ولت است.)

قبل از تنظیم فرکانس بالای 60 هرتز، لطفاً از عملکرد و ایمنی موتور اطمینان حاصل کنید تا به موتور آسیب نرسانید.

در صورت عدم استفاده طولانی مدت از اینورتر تکفاز LS M100 0.75KW، برق تجهیزات را قطع کنید.

 

با وصل و قطع برق ورودی اصلی، واحد اینورتر را خاموش و روشن نکنید.


 

اینورتر ال اس M100 در سایت آرکا اینورتر