سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینورتر LS مدل ig5a

اینورتر LS مدل iG5A

اینورتر LS مدل ig5a یکی از بهترین محصولات شرکت کره ای بوده و در دو مدل تک فاز و سه فاز موجود می باشد. این محصول به دلیل عملکرد فنی عالی و قیمت مناسب بسیار محبوب در بین مصرف کنندگان است. این نوع اینورتر را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد، بنابراین، محصول جهانی نامیده می شود. گروه مهندسی بازرگانی پینیون به عنوان نمایندگی فروش اینورتر LS مدل IG5A انواع مختلفی از این درایو را در سبد محصولات خود دارد. با خرید این محصول از پینیون می توانید آن را به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال کنید. برای ثبت سفارش کافیست فرم سفارش را پر کنید یا با ما تماس بگیرید.

زمانی که برای خرید مدل های مختلف اینورتر LS به نمایندگی فروش این محصولات مراجعه می کنید می توانید از طریق کد درج شده یک سری اطلاعات کلی در مورد محصول بدست آورید. فرض این است که شما با روش های کدخوانی این محصولات آشنا هستید. کد درج شده بر روی اینورتر LS مدل ig5a دارای 4 قسمت می باشد که به شرح زیر می باشد:

 

شماره مدل محصول معمولاً علامت اختصاری SV را نشان می دهد که مخفف Starvert است

قدرت موتور در سه رقم نمایش داده می شود. در این قسمت عدد 004 نشان دهنده توان 0.4 کیلو وات (کمترین توان تولید شده توسط این درایو) و عدد 220 نشان دهنده توان 22 کیلو وات (بیشترین توان تولید شده توسط این درایو) است.

بخش سوم نشان دهنده سری اینورتر با استفاده از ترکیبی از حروف و اعداد است. برای مثال iG5A در این مدل دیده می شود.

قسمت آخر ولتاژ ورودی این محصول را به صورت یک رقمی یعنی 1، 2، 4 نمایش می دهد. عدد 1 نشان دهنده مدل تک فاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت، عدد 2 نشان دهنده مدل سه فاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و عدد 4 نشان دهنده مدل سه فاز با ولتاژ ولتاژ 200 ولت است. 200 تا 230 ولت ولتاژ 380 تا 480 ولت

به این ترتیب، اگر کد SV015iG5A-2 روی بدنه محصول وجود داشته باشد، می توان فهمید که این اینورتر از سری iG5A و از اعضای مدل STARVET با توان 1.5 کیلووات است. همچنین سری سه فاز با ولتاژ ورودی 200 تا 230 ولت است.

 

تابع جبران فعلی

بسته به طول لوله، فشار سیال درون لوله تغییر می کند. عملکرد جبران جریان در مبدل فرکانس H100 با اضافه کردن سرعت پمپ مربوط به سرعت خروجی واقعی، تلفات را جبران می کند.

مزایای اینورتر LS iG5A

اندازه جمع و جور

قابل استفاده با موتور دوم

امکان ذخیره 5 خطای آخر

امکان تعویض فن به روشی ساده

گشتاور قدرتمند در تمام سرعت ها

قابلیت تنظیم خودکار پارامترهای موتور

ترمز دینامیک داخلی به صورت استاندارد

دارای حالت خواب و بیداری برای بهینه سازی مصرف انرژی

امکان کنترل از راه دور با اتصال کیبورد خارجی

 

مجهز به محافظ KEB برای جلوگیری از خاموش شدن اینورتر در هنگام قطع برق لحظه ای.

 

اینورتر ال اس ig5A در سایت آرکا اینورتر