سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لودسل خمشی دو طرفه

لودسل چیست؟

لودسل چیست؟ لودسل یک حسگر الکترونیکی است که برای اندازه گیری وزن و نیرو استفاده می شود. این در انواع کششی، خمشی، فشاری و پیچشی وجود دارد.

 

کاربردهای لودسل چیست؟

لودسل برای اندازه گیری نیرو در کارخانه های مختلف و همچنین برای اندازه گیری کشش کابل و کشش نخ در کارخانه های نساجی و سایر صنایع استفاده می شود. اندازه گیری وزن دیجیتال در ترازوهای الکترونیکی نیز به لودسل نیاز دارد. امروزه از لودسل ها در انواع و ظرفیت های مختلف در ساخت ترازو و ترازوهای الکترونیکی استفاده می شود. سیستم های خودکار مبتنی بر اندازه گیری وزن مواد در کارخانه های مواد غذایی، کارخانه های آسفالت و کارخانه های شیمیایی همگی از لودسل استفاده می کنند.

 

 

تولید کنندگان لودسل

امروزه تولیدکنندگان لودسل به دلیل کاربردهای متعدد در صنعت اتوماسیون در سراسر جهان در حال افزایش هستند و آزمایشگاه کالیبراسیون Seka تولیدکنندگان معروفی مانند Zemic، Celltec، HBM، Revere و غیره را در خود جای داده است. . . همکاری وجود دارد

 

 

 

ساختار لودسل چیست؟

یک لودسل از یک هسته فلزی (ساخته شده از آلیاژ مخصوص) و چندین کرنش سنج تشکیل شده است که مجموعه ای از مقاومت ها هستند که مانند همه مواد با وارد شدن نیرو تغییر شکل می دهند اما با حذف به حالت اولیه خود باز می گردند. قدرت. درجه برگشت پذیری این ماده تعیین کننده کیفیت، دقت و طول عمر لودسل است.

 

دقت لودسل به چه معناست و چگونه تعیین می شود؟

دقت یک لودسل نسبت قابلیت جداسازی آن به ظرفیت کل و حد خطای کل آن است. عوامل موثر بر دقت و کیفیت لودسل عبارتند از نوع آلیاژ هسته و ساختار کرنش سنج. موسسه oiml مستقر در سوئیس قابلیت های جداسازی و خطای کلی لودسل ها و همچنین رفتار آنها را در شرایط رطوبت و دما بر اساس معیارهای خاص ارزیابی می کند و کلاس دقت لودسل ها را تعیین می کند. کلاس های دقت توصیه شده برای لودسل های مورد استفاده در توزین تجاری مشخص شده است.

 

لودسل ها در طیف گسترده ای از صنایع، از اندازه گیری نیرو و اندازه گیری کشش کابل و سیم در کارخانه های مختلف تا اندازه گیری وزن دیجیتال در ترازوهای الکترونیکی استفاده می شوند. امروزه در ترازوها و ترازوهای الکترونیکی از انواع لودسل با ظرفیت های مختلف استفاده می شود.

 

 

انواع لودسل - آزمایشگاه کالیبراسیون سکا

انواع لودسل ها بر اساس ظاهر و کاربرد به گروه های زیر تقسیم می شوند:

 

   تک لودسل پایه

لودسل های تک پایه تنها یک پایه دارند و عمدتاً در ترازوهای فروشگاهی، نوار نقاله های توزین و دستگاه های بسته بندی و پرکن توزین استفاده می شوند.

لودسل خم

لودسل های خمشی یا تیرهای برشی معمولاً در ترازوهای پلت فرم، سیستم های بوم و توزین و اسکراپرها استفاده می شوند. این نوع لودسل باید چندین بار استفاده شود.

 

 

   لودسل خمشی دو طرفه

لودسل های خمشی دو طرفه بیشتر برای توزین تانک، توزین سیلو و توزین باسکول استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین انواع لودسل HM9B است.

 

 

   لودسل های کششی و فشاری

 

لودسل های کششی معمولاً در ترازوهای جرثقیل یا هر سیستم توزینی با ماهیت کششی مانند تبدیل (تبدیل ترازوی مکانیکی به ترازوی نیمه الکترونیکی)، قیف ها، بچینگ و غیره استفاده می شود. انواع لودسل های معلق جرثقیل پل نیز در این گروه قرار می گیرند. پرکاربردترین لودسل S شکل یا نوع S نام دارد و در سیستم هایی که دارای خواص کششی و فشاری هستند استفاده می شود.

 

خرید لودسل سوها در سایت آرکا اینورتر