سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درایور سری IS5 ls

درایور سری IS5 ls
درایو سری IS5 LS یکی از درایوهای سنگین قدیمی در سری LS است، حلقه بسته و دارای ولتاژ سه فاز است. این درایوها را می توان در کاربردهای سنگین استفاده کرد. در حال حاضر تولید مدل Drive LS به نفع مدل IS7 LS متوقف شده است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.
درایور سری IS7 ls
درایوهای سری IS7 LS یکی از درایوهای سنگین در سری LS می باشند، از این درایوها می توان در کاربردهای سنگین و پرقدرت مانند اکسترودرهای صنعتی، فن های صنعتی بزرگ، نوار نقاله های سنگین، ماشین آلات بسته بندی، پرس های توان بالا، بالابرهای صنعتی استفاده کرد. و برنامه های کاربردی با استفاده از ماشین ابزار CNC.
از مزایای این درایو می توان به گستره وسیع این درایو در حالت سه فاز اشاره کرد. درایوها با ولتاژ سه فاز کار می کنند و دارای ظرفیت های بین 0.75 کیلو وات تا 375 کیلو وات هستند. این حلقه بسته است، بنابراین درایور را می توان به طور مستقیم در بسیاری از کارخانه های صنعتی با حجم بالای برق سه فاز استفاده کرد.
درایو سری LS S100
درایوهای سری S100 نسل جدیدی از درایوها برای مدل IG5A LS هستند و درایوهای سایز متوسط ??هستند. ماشین آلات بسته بندی، پرس و بالابرهای سایز متوسط.
از مزایای این درایو می توان به گستردگی این درایو در حالت تک فاز و سه فاز و حلقه بسته بودن آن اشاره کرد. علاوه بر این، سری S100 LS در مدل های تک فاز از 0.4 کیلو وات تا 2.2 کیلو وات و در سری های سه فاز از 4 کیلو وات تا 75 کیلو وات موجود است. بنابراین با برق سه فاز و تک فاز می توان از درایور به طور مستقیم در تمامی کاربردها استفاده کرد.
سری درایو H100 LS
مبدل فرکانس سری H100 نسل جدید مدل IP5 LS، مبدل فرکانس فشرده با عملکرد عالی و پیشرفته در زمینه اتوماسیون صنعتی است که به طور خاص پمپ ها و فن ها و کاربردهای HVAC را هدف قرار داده و دارای عملکرد تقویت پمپ می باشد.
از مزایای این درایو می توان به عرضه درایو در طیف گسترده ای از حالت های تک فاز و سه فاز از 0.75 کیلو وات تا 300 کیلو وات و قابل نصب در کنار هم اشاره کرد.
LS Drive دارای نمایندگی های زیادی در ایران و سراسر جهان است. شرکت نیک صنعت یکی از نمایندگی های فعال اینورتر LS در تهران است که علاوه بر فروش درایوهای LS، دارای بخش خدمات پس از فروش درایو LS نیز می باشد.
درایوهای سری IG5A و IP5 LS
درایوهای سری IG5A LS بخشی از درایوهای میان رده سری LS هستند که در کاربردهای عمومی مانند آسانسور، نوار نقاله و تجهیزات کششی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایای این درایور محدوده وسیع حالت تک فاز آن است. سری ig5a LS در مدل های تک فاز با محدوده توان از 0.4 کیلو وات تا 5.5 کیلو وات موجود است، بنابراین می توانید از این درایو مستقیماً برای بسیاری از برنامه هایی که برق سه فاز ندارند و می خواهند از موتور تک فاز استفاده کنند یا برای تغذیه آسانسور استفاده کنید. راه اندازی آسانسورها و غیره به طور مستقیم.

خرید اینورتر ال اس در سایت آرتا اینوتر