سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه لیزر دایود

ی اخیر، با پیشرفت تکنولوژی لیزر، محصولات جدیدی به بازار عرضه شده اند که ویژگی های عالی تجهیزات قدیمی را با هم ترکیب می کنند. یکی از این محصولات دستگاه لیزر تیتانیوم است که در سه طول موج 1064، 755 و 810 نانومتر طراحی و ارائه شده است تا موهای زائد را بدون درد از بین ببرد. دسته دیگری از این محصولات جدید که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، دستگاه لیزر دایود است که علاوه بر ارائه طول موج مشابه، از طریق تقویت الکترواپتیکی پرتو لیزر، درمانگر می تواند از پالس های طولانی برای از بین بردن موهای زائد استفاده کند و آن را مناسب کند. برای انواع پوست انتخاب کنید

 

دستگاه لیزر دایود

لیزر تیتانیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو یکی از محصولات برند لیزر پوست آلما گزینه های متنوعی را برای از بین بردن موهای زائد ارائه می دهد.

 

این دستگاه لیزری از سه طول موج متداول الکساندریت، دیود لیزر و ایندیاگ استفاده می کند که هر کدام در شرایط خاصی استفاده می شوند.

 

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر قدرتمند است و می تواند دمای پوست را تا -20 درجه سانتیگراد کاهش دهد.

 

یکی از ویژگی های جالب این دستگاه لیزر گنجاندن سیستم عامل اندروید به عنوان رابط کاربری است که استفاده از آن را نسبت به بسیاری از دستگاه های پزشکی پرتوی دیگر آسان می کند.

 

پروب دستگاه لیزر تیتانیوم با ابعاد 4 سانتی متر مربع، مخصوصاً برای از بین بردن موهای زائد با سرعت بالا مناسب است.

 

مزایای لیزر تیتانیوم

لیزر تماسی سه طول موج

میله لیزری با توان خروجی 1200 وات

پروب 4 سانتی متری امکان حذف سریع و وسیع موهای زائد را فراهم می کند

صفحه نمایش لمسی بزرگ با رابط کاربری اندروید

سیستم خنک کننده آیس پلاس

معایب لیزر تیتانیوم

تماس با تکنولوژی لیزر و هندپیس های سنگین

استفاده و مواد مصرفی مورد نیاز ژل اولتراسونیک

لیزر دایود چیست؟

دستگاه های لیزر دایود معمولاً دارای دو یا سه طول موج شامل 810، 755 و 1064 نانومتر هستند که با هم ترکیب می شوند و انرژی مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد را فراهم می کنند.

 

برخلاف لیزرهای تیتانیوم که دستگاه‌های لیزر تماسی هستند، دستگاه‌های دیود غیر تماسی هستند و یک ژنراتور لیزری در داخل بدن مسئول تولید تابش است.

 

اما چیزی که این دستگاه ها را کاملاً از سایر دستگاه های رادیوتراپی برای رفع موهای زائد متمایز می کند این است که اشعه های لیزر قبل از رسیدن به سر در داخل هندپیس پردازش شده و در بدن بیمار تخلیه می شوند.

 

با ترکیب امواج و انرژی از طول موج های مختلف لیزر، فناوری لیزر دایود به درمانگر این امکان را می دهد که پالس هایی با شدت مناسب را برای مدت زمان مشخصی به پوست برساند.

 

این گزینه درمانی، لیزر پالس بلند، امروزه یکی از موثرترین روش های پوست پرتودرمانی در کلینیک های پوست و زیبایی محسوب می شود.

 

مزایای لیزر دایود

لیزر غیر تماسی سه طول موج حالت ترکیبی

پرتو لیزر قدرتمند، عمل سریع، بدون عوارض جانبی

رفع موهای زائد بدون درد برای انواع پوست

بدون نیاز به مواد مصرفی یا ژل اولتراسوند

تقویت الکترونیکی / نوری پرتوهای لیزر

سیستم خنک کننده هوشمند با سنسورها و اسکنرهای قابل اعتماد

رابط کاربری با تنظیمات هوشمند و نمایشگر لمسی

گوشی سبک وزن با طراحی حرفه ای

معایب لیزر دایود

لیزرهای دایود گرانتر از دستگاه های لیزر تماسی هستند

لیزرهای دایود در مقابل لیزرهای تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه تماس با سه طول موج است که به ویژه در از بین بردن موهای ناخواسته در رنگ پوست های معمولی موثر است. اما فناوری دستگاه برای افرادی که پوست تیره و موهای پرپشت دارند کمتر مناسب است.

 

از سوی دیگر، مدل های مختلف لیزر دایود برای ارائه طیف گسترده ای از گزینه های پزشکی پرتویی مناسب برای انواع پوست طراحی شده اند. به عبارت دیگر لیزرهای دایود کارایی بیشتری نسبت به سایر دستگاه های لیزر دارند. علاوه بر این، اکثر این دستگاه ها دارای اسکنر و تنظیمات هوشمند هستند که به طور خودکار پوست بیمار را بررسی می کنند و پارامترهای توصیه شده را بر اساس نیاز او ارائه می دهند.

 

کدام دستگاه برای کلینیک شما بهتر است؟

با این توضیح بسیار ساده، اگر به دنبال دستگاه لیزر موهای زائد هستید که برای انواع پوست قابل استفاده باشد، خرید لیزر دایود گزینه بهتری نسبت به لیزر تیتانیوم است.

 

با این حال، اگر بودجه کمی دارید و نیاز به خرید لیزری برای رفع موهای زائد دارید که به طور قابل اعتماد روی پوست معمولی کار می کند، توصیه می شود از لیزر تیتانیوم یا دستگاهی مشابه مانند لیزر اشنایدر استفاده کنید که دارای تنظیمات هوشمند و توانایی ایجاد پروفایل برای بیمار

تفاوت لیزر تیتانیوم و دایود در سایت آیساطب