سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد دستگاه های تیتانیوم

کاربرد دستگاه های الکساندریت و تیتانیوم چیست؟

روش های طراحی و تولید دستگاه های لیزر موهای زائد متفاوت است و تجهیزات موجود در آنها متفاوت است و در نتیجه عملکرد متفاوتی دارد. تفاوت‌های ساختاری بین دستگاه‌های لیزر Jadeite و Titanium به ما این امکان را می‌دهد که تفاوت‌هایی را در سرعت درمان، سازگاری رنگ مو و پوست، میزان ناراحتی و درد و قیمت دستگاه مشاهده کنیم. به عنوان مثال، دستگاه های تیتانیوم برای همه رنگ های مو مناسب هستند و در از بین بردن موهای زائد موثر هستند، اما دستگاه های الکساندریت برای افرادی که موهای تیره تر دارند، بهتر عمل می کنند. در زیر، توضیحات بیشتری در مورد کارهایی که هر دستگاه انجام می دهد ارائه کرده ایم.

 

کاربردهای دستگاه الکساندرایت

لیزر الکساندرایت در زیبایی پوست کاربرد زیادی دارد. این دستگاه برای رفع آکنه، لک، خال و از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. علاوه بر این، الکساندریت در پزشکی نیز نقش مهمی دارد و برای درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس، لکه های پوستی و آکنه استفاده می شود. لیزر الکساندرایت به دلیل اعمال حرارت زیاد بر روی پوست، تولید کلاژن را تحریک می کند و به طور موثر جوانسازی پوست را تقویت می کند و اثرات پیری پوست را به حداقل می رساند.

 

کاربرد دستگاه های تیتانیوم

دستگاه های تیتانیومی به طور خاص برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت، از بین بردن موهای زائد بدن، از بین بردن موهای ناخواسته از زیر بغل، شکم و خط بیکینی طراحی شده اند. همانطور که قبلا ذکر شد، دستگاه در سه طول موج مختلف عرضه می شود. طول موج 755 نانومتری الکس برای از بین بردن موهای زائد طراحی شده است، در حالی که طول موج دوم قدرت 810 نانومتری قادر است ریشه مو را در افرادی که پوست تیره دارند از بین ببرد.

 

علاوه بر این، طول موج سوم دستگاه تیتانیوم با توان 1064 نانومتر نسبت به طول موج قبلی قوی تر بوده و توسط لایه های زیرین پوست جذب می شود. این ضریب نفوذ بالا فولیکول های موی پوست را هدف قرار می دهد و نقش مهمی در کاهش سوختگی بدن و جلوگیری از کبودی دارد. اساس تفاوت دستگاه لیزر الکساندریت و تیتانیوم وجود این 3 طول موج است.

 

دستگاه لیزر الکساندرایت یا تیتانیوم کدام بهتر است؟

به طور کلی، نمی توان گفت که دستگاه لیزر تیتانیوم یا الکساندرایت بهتر است، زیرا هر دو دستگاه ویژگی های خاص خود را دارند. از آنجایی که لیزر تیتانیوم از طول موج 880 نانومتر استفاده می‌کند و می‌تواند عمیق‌تر به پوست نفوذ کند، مشتریان هنگام از بین بردن موهای زائد درد کمتری را تجربه می‌کنند و نتایج بهتر از لیزر الکساندرایت است. دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت که از طول موج 750 نانومتری استفاده می کند سریعتر پاسخ می دهد، اما از آنجایی که سطحی تر از تیتانیوم است، درد بیشتری در طول درمان ایجاد می کند.

 

   تفاوت بین الکساندریت و تیتانیوم چیست؟

 

یکی از بزرگترین مزایا و تفاوت های دستگاه لیزر الکساندرایت و تیتانیوم جلسات کمتر است. لیزر با دستگاه الکساندرایت تقریباً 2 جلسه طول می کشد در حالی که لیزر با دستگاه تیتانیوم تقریباً 6 جلسه طول می کشد. در مجموع می توان گفت که با توجه به اثر طولانی مدت لیزر تیتانیوم نسبت به دستگاه الکساندرایت، رشد موهای زائد برای مدت طولانی تری به تعویق می افتد، بنابراین می توان گفت که بهره وری از لیزر دستگاه تیتانیوم بالاتر است.

 

مشخصات دستگاه الکساندرایت

یک تلفن همراه سبک وزن داشته باشید

عملکرد سریع

بدون نیاز به ژل

دارای سیستم خنک کننده پیشرفته شامل هیدروژن مایع و خنک کننده هوای داخلی است

همراه با تلفن همراه یکبار مصرف

صفحه نمایش بزرگ 15 اینچی

دو طول موج دارد

مناسب برای همه رنگ های پوست

توان خروجی آن 2000 وات است

قدرت خروجی قدرتمند

بدون درد، سوزش یا احساس سوزش

دارای یک سال گارانتی

با 15 سال خدمات پس از فروش

نیازی به تعویض مکرر لامپ نیست

مشخصات دستگاه تیتانیوم

دارای صفحه نمایش بزرگ 15 اینچی

تلفن همراه با صفحه نمایش لمسی

اندازه لکه بزرگ 4 سانتی متر مربع سرعت درمان را بهبود می بخشد

پلت فرم دو زبانه

دارای انواع گوشی های قدرتمند از 600 وات تا 2000 وات

حداکثر انرژی آزاد شده 377 ژول است

2 سال ضمانت تیراندازی نامحدود بدون قید و شرط (حداقل 30 میلیون شات)

10 سال خدمات پس از فروش

قیمت مناسب

 

تفاوت لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در آیساطب