سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت بین دستگاه لیزر الکساندریت و تیتانیوم چیست؟

دستگاه تیتانیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. این دستگاه با استفاده از سه طول موج به طور همزمان و تابش آنها به عمق پوست، موهای زائد را از بین می برد و اثری منحصر به فرد بر روی فولیکول های مو ایجاد می کند. دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به سیستم خنک کننده قدرتمند است. این ویژگی خطر سوختگی پوست در طول درمان را کاهش می دهد و از درد و گرمای بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

 

دستگاه های تیتانیومی برای انواع پوست و رنگ های مختلف مناسب هستند و استفاده از آن ها عوارضی ندارد. زمان درمان این دستگاه بسیار سریع است و می توانید موهای زائد بدن را در کمترین زمان ممکن از بین ببرید. واحد لیزر تیتانیوم مجهز به فناوری Quattro TM و یک نقطه بسیار بزرگ است. اندازه لکه بزرگ این دستگاه را قادر می سازد تا سطح وسیعی از پوست را از 600 تا 900 سانتی متر مربع پوشش دهد. دستگاه پیشرفته تیتانیوم یک لیزر موثر و ایمن برای رفع موهای زائد بدن است که در اولویت قرار دارد.

 

 

تفاوت بین دستگاه لیزر الکساندریت و تیتانیوم چیست؟

انتخاب بین دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت بستگی به نیاز متقاضی دارد. بر اساس تجربیات و نتایج کلی، دستگاه های تیتانیوم نسبت به لیزرهای الکساندرایت توصیه می شود. در اینجا تفاوت بین دستگاه لیزر الکساندریت و تیتانیوم وجود دارد:

 

تفاوت طول موج: دستگاه لیزر تیتانیوم در 3 طول موج ترکیبی به طور همزمان کار می کند، اما دستگاه الکساندریت دارای طول موج است.

نوع پوست: لیزر الکساندرایت برای پوست های روشن مناسب تر است، اما دستگاه تیتانیوم روی انواع پوست های روشن تا تیره کار می کند.

تفاوت در سرعت پاسخگویی: واحدهای لیزر تیتانیوم سریعتر از واحدهای الکساندریت هستند زمانی که دقت بیشتری لازم است.

قیمت: درمان با دستگاه الکساندرایت هزینه بیشتری خواهد داشت، اما درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم، علاوه بر ارزانتر بودن، ماندگاری بیشتری نیز دارد.

تفاوت ساختاری: لیزر تیتانیوم نوعی لیزر تماسی است، بنابراین هنگام استفاده از آن باید از ژل استفاده شود تا پرتو لیزر به طور یکنواخت و موثرتر پخش شود. لیزر الکساندرایت یکی از لیزرهای غیر تماسی است که این هندپیس با پوست تماس پیدا نمی کند، بنابراین برای افزایش رسانایی نیازی به استفاده از ژل نیست.

تفاوت در توان لیزر: توان لیزر الکساندرایت حداقل 2400 وات است در حالی که توان لیزر تیتانیوم 600 تا 1800 وات است.

کولر: یکی دیگر از تفاوت های لیزر تیتانیوم و لیزر الکساندرایت، تفاوت در نوع کولر مورد استفاده در مکانیزم لیزر موهای زائد است. واحدهای لیزر تیتانیوم مجهز به خنک کننده مرکزی هستند، در حالی که واحدهای لیزر الکساندرایت مجهز به خنک کننده های خارجی هستند.

 

لیزر تیتانیوم بهتره یا الکساندرایت در سایت آیساطب