سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت لیزر تیتانیوم و لیزر پلاتین

تفاوت لیزر تیتانیوم و لیزر پلاتین

پس از توضیح کاملتر هر دو دستگاه، نوبت به مقایسه این دو دستگاه می رسد. در اینجا به برخی از تفاوت های آنها می پردازیم.

 

ظاهر تجهیزات

می توان گفت که این دو دستگاه تقریباً یکسان هستند، اما یک سری تفاوت های جزئی به شرح زیر وجود دارد:

 

هندپیس در واحد لیزر تیتانیوم از پلاستیک ساخته شده است که مسلما سبک تر و بهتر از پلاتین طراحی شده است.

 

دستگاه تیتانیومی با صفحه نمایش 15 اینچی ارائه می شود تا کار کاربر را راحت تر و بهتر کند.

 

نرخ خنک کننده هر دو دستگاه

نکته مهم برای وجود دستگاه لیزر ظرفیت خنک کنندگی دستگاه است که دستگاه تیتانیوم می تواند دو برابر قدرت خنک کنندگی تولید کند که طبیعتا باعث می شود مخاطبان بیشتری داشته باشد. این خنک کننده قدرتمند می تواند تا حد زیادی از ساییدگی و سوختگی در ناحیه لیزر جلوگیری کند.

 

نرم افزار مورد استفاده هر دو دستگاه

می توان گفت نرم افزار مورد استفاده در تجهیزات لیزر تیتانیوم نسبت به تجهیزات لیزر پلاتینیوم پیشرفته تر است. در واقع این نرم افزارها به کاربر کمک می کنند تا تنظیمات بهتری با توجه به پوست بیمار داشته باشد که در این صورت کاربر با راحتی بیشتری می تواند تنظیمات را از روی این ها انجام دهد. دستگاه، برای به دست آوردن نتایج مورد نظر مخاطبان شما و در این راستا تیتانیوم توانایی آسان سازی آن را دارد.

 

عملکرد تجهیزات

دستگاه لیزر الکساندرایت تیتانیوم با توان 755 قادر به از بین بردن موهای زائد رنگ روشن می باشد. این دستگاه دارای 3 طول موج است که به عمق پوست نفوذ می کند.

 

طول موج دیود با توان 810 نانومتر می تواند به حذف دائمی موهای ناخواسته از پوست تیره کمک کند. طول موج دیگری که می تواند به لایه های عمیق تر و زیرین پوست نفوذ کند، طول موج آندیاگ است که 1064 نانومتر است. می تواند عمیق تر نفوذ کند.

 

امنیت هر دو دستگاه

در مقایسه ایمنی هر دو دستگاه می توان گفت که دستگاه تیتانیوم ایمن تر از دستگاه پلاتینیوم است و به دلیل هندپیس هاب بزرگتر و سبکتر می توان گفت که در زمان کمتری باعث از بین رفتن موهای زائد می شود. زمان، زیرا با هر ضربه موهای بیشتری را هدف قرار می دهد.

 

توان خروجی تجهیزات

دستگاه های تیتانیومی با توان خروجی برابر با 800 وات قادر به حذف موهای زائد با هر عمق و طیف رنگی هستند، در حالی که لیزرهای پلاتینیوم دارای خروجی تقریباً 1200 وات هستند.

 

این مقایسه کامل و دقیق این دو دستگاه است. در مورد اینکه دستگاه های لیزر تیتانیوم یا پلاتین بهتر هستند، فکر می کنم شما قبلاً تصمیم گرفته اید که کدام یک را انتخاب کنید. بسته به نیاز کلینیک یا سالن زیبایی خود، می توانید یکی از موارد مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 

مقایسه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم در سایت آیساطب